.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث پل عابر پیاده در محور‌های مازندران
۲ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های مازندران در حال احداث است.

به گزارش شمال نیوز، صادق حسین زاده رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: ۲ دستگاه پل عابر پیاده به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده در محور‌های استان در حال احداث است.

او افزود: لزوم تامین عبور و مرور عابرین پیاده بالاخص دانش آموزان مدرسه ابتدایی و دوطرفه بودن جاده در منطقه رستمکلا در محور قائمشهر - جویبار و همچنین به علت حجم تردد بالا و تامین ایمنی عابرین پیاده در منطقه شمع جاران واقع در کمربندی نوشهر- چالوس، ۲ دستگاه پل عابر پیاده در حال ساخت است.

حسین زاده گفت: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبور و مرور عرضی عابرین پیاده و دانش آموزان در نقاط حادثه خیز و حسب تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی و شورای اسلامی روستا‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: ۲۵۱ دستگاه پل عابر پیاده در حال حاضر در محور‌های ارتباطی مازندران در حال بهره برداری است که از سال ۹۸ تا کنون اکثر پل‌ها جهت تسهیل در استفاده عابرین پیاده، رنگ آمیزی و تعمیر و بازسازی شده اند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.